awak comel dan kacak . serious :)


glitter-graphics.com hello gadis. hello jejaka. thanx for viewing me. love you

~LIHAT DISINI~

Photobucket

Saturday 17 December 2011

my cousins. my girls

assalamualaikum.


yey. meet my cousins. ummul farah aznan and halimatul. we are close since tecik lagiii.


hang ingat tak arah aku buat sign "lucah" kt hang?? masihkah kau ingat?
lepas tu hang report kt abah aku. gapo lagi. berbirat paha aku kena dengan tali pinggang comel abah aku. tahu tak..... sign tu aku pun dop tahu maksud dia. yelah kan. i was 3 years old time tu. follow jer pengetahuan baru. ada boy mana entah bertandang ke rumah then buat sign tu kt aku. Ya Allah. bangang pandai nya aku.


ermm. till sekarang, setiap kali mulut aku ingin mengucap sesuatu ke arah pujian makian, all of a sudden. mulut aku terkunci. tahu kenapa? fikir sendiri (rujuk ayat di atas. imagine sendiri)
left : tatak ima , me, arah



sokay. yer. kami memang cantik. say out loudly.hihi   

to arah "megan foz dear. jangan nangis dah ok orang tempat kerja hang kata hang 'spark'.tsk tsk. kampuang sungguh. actually depa jelous  coz hang comel sangat ok sayang"

thanx arah. because of u.. mulut aku tak pernah maki. except bodo, bangang.. hihi




2 comments: